top of page

המגזין

כל מה שרציתם לדעת על עולם הצילום

ארכיון

לצלם את פורים בהצלחה


צילום תחפושות פורים בירוק בית ספר לתקשורת חזותית

פורים זה ה-חג לצילום. אנחנו מצלמים מחופשים את עצמנו, את הילדים, את החברים ואת מי לא. אז כדי שתוכלו לעבור את החג בהצלחה, לפחות מבחינה צילומית הנה שלושה טיפים שימושיים לצילום מוצלח:

1. צלמו בגובה העיניים:

תמונת פורטרט טובה שתחבר את הצופה כמעט תמיד תצולם מגובה עיני המצולם. צילום בגובה העיניים שווה אינטימיות וחיבור עם המצולם. לצלם את הילדים מלמעלה זה כמו להתסכל עליהם מלמעלה. זה בעיקר מדגיש את העובדה שהם יותר קטנים מאיתנו. במיוחד כשמצלמים עם הטלפון. אז לא להתעצל ולרדת לגובה שלהם. התמונות שלכם יצאו הרבה יותר טובות.

צילום בגובה העיניים של הילדים בפורים

2. תעשו זום או צלמו כשהנושא במרכז:

רובנו מצלמים היום הכל בסמארטפון. הבעיה בסמארטפונים היא שהם מצוידים במצלמה בעלת עדשה עם זוית ראייה רחבה המעוותת את הפנים של המצולם שלנו. כשאנחנו מצלמים מקרוב, המצלמה של הסמארטפון מעוותת את הפרופורציות של הגוף/פנים של המצולם שלנו (קרוב יותר-גדול באופן לא פרופורציונאלי לעומת מה שרחוק) - אף גדול אוזניים קטנות.

לצלם כשהנושא במרכז

3. צלמו כשהשמש בגב של המצולם שלכם ולא בגב שלכם:

תמיד אמרו לנו לצלם כשהשמש בגב שלנו כדי שהמצלמה לא תסתנוור. מה ששכחו לומר זה שכאשר השמש בגב שלנו היא בפנים של המצולם שלנו. במקרה הזה הילד שלנו שלא יוכל להסתכל למצלמה. ככלל, עדיף לצלם בצל, שם המצלמה הדיגיטלית מצטיינת בהגדרת צבעים מדויקת יותר. מה שיותר חשוב בצילום הוא שבצל קל יותר למצולם שלנו להסתכל למצלמה. כדאי גם לשים לב שהרקע שנמצא מאחורינו הצלמים שלכיוונו המצולם שלנו מביט אינו בהיר מאד שגם יכול לסנוור. אם תמצאו לוקיישן בו תוכלו לצלם עם אור שיאיר את הגב של המצולם שלנו ולא יסנוור את המצלמה תרוויחו תמונות מדהימות.

צילום עם אור אחורי עושה רק טוב

רוצים לצלם טוב יותר?

זה הזמן ללמוד צילום כמו שצריך. בקבוצה קטנה של עד 6 תלמידים עם מורים איכותיים. קורס צילום למתחילים הקרוב יפתח ביום רביעי ה- 22.3.

התקשרו עכשיו להבטיח מקומכם: 03-6705033

פוסטים אחרונים
תגיות
bottom of page