top of page

המגזין

כל מה שרציתם לדעת על עולם הצילום

ארכיון

3 טיפים לקניית המצלמה הראשונה

1. לרוב, מי שקונה את המצלמה הראשונה שלו/ה אוהב לצלם אבל עדין לא יכול למקד את עצמו/ה בתחום מסוים של צילום לכן מומלץ לקנות מצלמת SLR (SIngle Lens Reflex) או כמו שקוראים למצלמה כזו היום DSLR (עם תוספת הדיגיטל). למה? כי מצלמת SLR היא מצלמה מאד ורסטילית שבעקרון מתאימה לכל אחד ואחת ולכל שימוש. יש לה פוקוס אוטומטי טוב, מצבי צילום אוטומטיים וחצי אוטומטיים והיום לכל מצלמה יש גם וידאו טוב.

לשם הבהרה: מצלמת DSLR פשוטה טובה לאין שיעור מכל סמארטפון שהוא הקיים בשוק.

2. מצלמות SLR אפשר לקנות כבר החל מ- 1300 ₪ כולל עדשה. לרוב של קנון או ניקון. היתרון בקנון וניקון הוא שכבר ברמת מחירים כזו אתם רוכשים לעצמכם מצלמה בעלת יכולות טובות מאד (80% מהיכולות של מצלמה מקצועית). לשימושים היומיומיים הן מצויינות בעלות של פחות מחצי מסמארטפון עם המצלמה הכי משוכללת.

3. רוצים לדעת איפה הכי כדאי לקנות את המצלמה הראשונה? תבדקו בזאפ. היום בקלות ובנוחות אפשר למצוא את המחיר הטוב ביותר. המצלמות והדגמים הם אותו דבר בכל מקום. דבר נוסף, אל תשקיעו יותר מדי באקססוריז. חוץ מפילטר uv פשוט (פחות מ- 100 שקל) וכרטיס זכרון לא צריך משהו נוסף.

קניתם מצלמה ואתם רוצים לעשות קורס צילום? קורס יסודות הצילום של ירוק נותן לכם את כל הכלים שאתם צריכים להגיע לרמה מקצועית גבוהה. עם כל הטיפים ויחס חניכה של אחד על אחד.

פרטים מלאים כאן

ובטלפון: 03-6705033

המצלמה הראשונה
המצלמה הראשונה

פוסטים אחרונים
תגיות
bottom of page