top of page

המגזין

כל מה שרציתם לדעת על עולם הצילום

ארכיון

3 טיפים לשאיבת השראה עבור עיצוב לוגו לעסק



עיצוב לוגו לעסק

כישרון ויצירתיות הכרחיים לעיצוב לוגו לעסקים, אך מסתבר כי הם לא תמיד מספיקים. מעצבים גרפיים זקוקים רק לעוד דבר אחד בארגז הכלים שלהם – השראה! למרות שהיא נחשבת משאב נדיר, זמינותה אליכם תלויה בעיקר בכם. במסגרת קורס עיצוב גרפי ב"ירוק", נחלוק אתכם מגוון טיפים שאימוצם יעורר בכם השראה. עד אז, אנו שמחים לשתף אתכם ב-3 טיפים יעילים שעשויים לשחרר את "מחסום העיצוב" ולהצית בכם את "להבת ההשראה"!


1. התחילו את המסע במחקר שוק ומתחרים

כמעצבים גרפיים, חשוב לכם להיות כמה שיותר מקוריים ויצירתיים בעבודותיכם. אנו מציינים זאת משום שפעמים רבות, ישנם מעצבים שנמנעים ככל הניתן ממחקר מתחרים ושוק ("אני לא רוצה לדעת מה אחרים עושים כי אני לא רוצה להיות מושפע ממה שהם עושים"). עליכם לזכור כי תכליתה של שאיבת השראה אינה להעתיק רעיונות, אלא לאפשר לכם לעבוד ביעילות ותשוקה גבוהות יותר. הצצה על מתחריו של המותג שעבורו אתם עומלים על עיצוב לוגו לעסק, תאפשר לכם להיכנס ל"אווירת העיצוב", להתרשם מרעיונות, להיפתח לכיוונים חדשים ובעיקר – לדעת איך לבדל את הלקוח שלכם ממתחריו.


2. עצבו בשיתוף עם אנשים שמעוררים בכם השראה

הנה נתון שעשוי להפתיע אתכם: לא כל הלוגואים מעוצבים ע"י מעצב גרפי אחד. במהלך קורס עיצוב גרפי למשל, תהיו עדים להשפעתה של עבודת הצוות על יצירתיות והשראה. תופתעו לגלות כי לעתים מילה או אסוציאציה שמשתף חבר לצוות, יכולות להצית את להבות ההשראה הפנימית. ולכן, ההמלצה אליכם היא לעבוד ולעצב עם אנשים מעוררי השראה – כאלו שמזינים את היצירתיות שלכם, חולקים אתכם כיווני מחשבה מעניינים ומעצימים ומדייקים את רעיונותיכם.


3. עצבו את הלוגו במקום מעורר השראה

יש לכם דד ליין עבור עיצוב לוגו לעסק וההשראה מתעקשת שלא להגיע? הנה טיפ שאימוצו עשוי לסייע לכם: נסו לעצב את הלוגו מחוץ לסטודיו בו אתם עובדים, במקום המתקשר ישירות עם המותג בעבורו אתם אמורים לעצב. לדוגמא: נניח וקיבלתם פרויקט לעצב לוגו לבית קפה חדש. העתיקו את מקום עבודתכם מהמשרד – אל בית קפה אהוב עליכם. האווירה שתעטוף אתכם תתרום להשראתכם – מניחוח פולי הקפה הטריים, דרך מראה המאפים המפוסלים ועד המוסיקה המנוגנת ברקע.


דברים שנחוצים למעצב גרפי לעיצוב לוגו

לאחר שתסיימו בהצלחה קורס עיצוב גרפי, תוכלו להביא את היצירתיות שלכם לידי ביטוי כמעצבים גרפיים – עצמאיים או שכירים. לצד הלקוחות שיעבירו לכם בריף/אפיון מסודר ובו תפורט המשימה הרלוונטית, יהיו אלו שיציינו בפניכם "אני סומך עליך, יש לך יד חופשית". האמון המקצועי שיתנו בכם חיוני לתהליך העבודה, אך הוא אינו מחליף בשום אופן תיאום ציפיות ביניכם ובין הלקוח, קל וחומר כשמדובר על עיצוב לוגו לעסק.


תחילת פרויקט עיצוב לוגו, מותנית במסירת המידע הבא ע"י הלקוח:

  • שם העסק

  • המוצר העיקרי של העסק

  • קהל היעד של העסק

  • הכאב עליו עונה העסק באמצעות המוצר

  • הערך המרכזי/בידול שמספק העסק ללקוחותיו


המקום הראשון ממנו תשאבו השראה – "ירוק"! אנו מזמינים אתכם להירשם אל קורס עיצוב גרפי הנפרס על פני 46 מפגשים ו-427 שעות לימוד. לפרטים נוספים והרשמה, התקשרו – 03-6705033



פוסטים אחרונים
תגיות
bottom of page